Friday, August 17, 2012

MADNESS.




Pictures from tumblr.

Jag har varit lite besatt av silvrigt/grått hår på sistone. Vet inte varför men jag vill veerkligen färga det. Jag har redan tröttnat på mitt ombre och vill inte ha mörkt hår längre. Även fastän jag inte är säker på att det kommer passa mig på grund av min hudfärg så kommer jag färga det någon dag i alla fall. Vad tycker ni? :)

Translation: I've been having an addiction for silver/grey hair lately. Don't know why but I reeeeaally want to dye my hair silver. I've already grown tired of my ombre and I don't want to have dark hair anymore. Although I'm not sure it's going to fit me because of my skin colour I'm going to dye it someday anyway. What do you guys think? :)

1 comment:

  1. incredible your pic in the begining!!

    i have a new look
    fran
    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete