Thursday, November 29, 2012



Jag har haft praovecka denna vecka och borde då egentligen haft tid till att fota och så men varje gång jag kommit hem har det hunnit bli mörkt. Jag har inte heller någon bra belysning för inomhusfotografering. Jag har iallafall hunnit praoa på Bik Bok och sedan bytt till ett gatukök. Bik Bok var skit, de körde med en och var riktigt otrevliga. Och ja, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag finner ingen inspiration till att uppdatera. Hoppas dock att det kommer tillbaka snart!

Haha! I know that I'm terrible at blogging but I just can't seem to find any inspiration to update nowadays. Hoping that it'll come back soon though!

3 comments:

  1. total leggins!
    fran

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/mustard-cardigan.html

    ReplyDelete
  2. Found out your blog through lookbook and I'm absolutely amazed! Really love your pictures and you're such a beautiful girl! I will keep an eye on it :) *

    ReplyDelete