Thursday, April 12, 2012

I wanna steal your soul

Photobucket


Photobucket

Lovet har, som alla andra lov, gått något för fort. Jag har spenderat dagarna som jag alltid brukar göra. Fikat, skvallrat, chillat, tittat på dåliga tjejfilmer och ätit sushi samt tyckt att det inte smakar illa. Visstvisst, det är bara torsdag tänker ni men.. TORSDAG. Det har redan gått en hel vecka.
Vårt Harry Potter
maraton gick mycket snabbare än vad jag hade förväntat mig. Helt galet att vi bara satt och glodde på en fyrkant (okej, i detta fall, rektangel) nitton timmar i sträck. Men vi klarade det!

Nu har min fot somnat. Knäppt att det alltid ska ta så lång tid för mig att göra ett inlägg...

Translation: The break has, like every other breaks, passed by too fast. I've spent my days like I usually do. Gossiping, chilling, watching bad chick flicks and eating sushi without thinking that it tastes like shit. Maybe you're thinking that it's only thursday but come on... THURSDAY. It has already been a week.
Our Harry Potter marathon yesterday (and this morning...) went a lot faster than what I had expected. Totally crazy that we just sat and stared at a square (okay, in this case, rectangle) for ninteen hours in a row. But we did it!

2 comments: